Translate

tisdag 27 januari 2015

Smutskastande anonyma Jämställdister och Sverigedemokrater!

Utan pappers-burka när jag själv får välja
Jag skrev tidigare ett inlägg kring moderna häxprocesser och Jämställdister som utför brottsliga gärningar mot småföretagare.

Huvudsakligen grovt förtal med hjälp av förekommande dataintrång, där mitt företagsnamn stals som jag inte nämnt före, på den tiden jag tidigare bloggade anonymt. De har även lagt ut adresser och personnummer samtidigt som de själva sitter och trycker anonymt i sina blogghålor.

När friska normala människor under lång tid, utsätts för brottsliga gärningar av Jämställdister, så säger hon av reflexmässiga skäl ifrån, när polis inte har resurser att rycka ut. Det är en sund och frisk reaktion.

Olle lägger ut kvinnor med påsar på huvudet på nätet
Dessa individer med brist på mod och stundtals lögnaktiga, samvetslösa huvudsakligen anonyma Jämställdister, smutskastar hederliga skattebetalande människor, medan de själva sitter och plockar bidrag eller partistöd från Sverigedemokraterna.

Olle som uppgett en ålder av 46 år, bloggare som tillhör Jämställdisterna med bloggen bashflak har stalkat och kränkt mig under flera år, nedan är en bild han stulit från min företagssida och manipulerat genom att placera en påse över mitt huvud.

Förutom att han gör sig skyldig till brott mot upphovsrättslagen och BrB kap 5, så kan jag tycka att den signalerar väldigt tydligt Jämställdisterna och Sverigedemokraternas syn på kvinnan.

Hon ska ha en burka på huvudet och vara tyst, oavsett om hon utsatts för grova brott eller inte. Hur kan kvinnor ty sig till dem överhuvudtaget?


Brott mot Upphovsrättslagen och BrB Kap.5
Det finns även en för mig totalt okänd Sverigedemokrat med signaturen "Gere" som jag bad komma in här och snacka skit om mig direkt, när han kommenterade på Svenska Dagbladet, istället för att sprida förtal om mig på Flashback.

Men det är nog för mycket begärt av en anonym Sverigedemokrat. Trots att den  anonyma sitter och gömmer sig anonymt bakom en vargmask, sitter den okända mannen och snackar skit om mig på ett forum där jag inte ens är medlem och där mitt fullständiga namn syns.

Det är möjligt att denna "Gere" är ovan skånska man, vid namn Olle som lagt ut ett företagsfoto osunt med en påse över huvudet på nätet.

Friskt? - Nej inte någonstans. Jämställdisterna består dock av några störda galningar, som sitter och ryggdunkar varandra oavsett vilka brottsliga gärningar de än tar för sig mot andra. Det blir ofta pluspoäng av manliga jämställdister, om en kvinnlig jämställdist förtalat en annan kvinna grovt. De gillar dessa män, vilket säger ganska mycket om vad de är för människor.

De  sysslar även med Victim blaming - skuldöverskrivning och i grupp smutskastar de någons rykte på olika sätt. De sker via antydningar i kommentarsfält, via e-post och från deras bloggar. Arbetsmetoderna kan troligen inte hamna närmare en sekt.


Jag kan även tala om för läsare att jag inte känner stalkern "Gere" har dock förstått, att han är en klassisk Jämställdist och kvinnohatande Sverigedemokrat i likhet med den manipulerande mer ofta anonyma "Olle" om de inte är samma individ.

Vissa borde skaffa sig ett hederligt arbete istället för att sprida förtal och kränka folk de inte känner på nätet.

Människor som röstar på Sverigedemokraterna röstar på en grupp, som inte har respekt för andra människor och brutit mot fler av landets lagar, när det gäller stalkning, dataintrång, förtal, kränkningar och hot, eftersom de tillhör Jämställdisterna och delar samma tankar kring feminism och konservativa idéer.

Tänk att det finns så små män i världen, som måste gömma sig anonymt bakom bilder av stackars djur och dessutom sitta på forum som Flashback och snacka skit om kvinnor de inte känner, som denna "Gere". Jag har som sagt, aldrig själv skrivit på forumet Flashback.

Tacka tusan för att dessa män, måste skapa mansrättsorganisationer för att sitta och gråta, som de beter sig, bland andra manliga gelikar.

Den anonyma stalkern, Jämställdisten och signaturen Gere och tillika Sverigedemokraten måste sitta och skriva skit, om okända debutantförfattare som mig, så ynkliga är dessa kryp till Jämställdister som inte drar sig för att förstöra okända människors liv.

De sprider ut förtal om småföretagare, någons första bok och kvinnor de inte känner, för att de är så otroligt småsinta inuti.

Gere och Jämställdisterna har spridit obefogat förtal, om mig under flera år och det finns inte några andra jag kommit i närheten, av när det gäller ren föraktfull avsky, än den laglösa sekten idag.

"Gere" som jag sade till när han höll hov på Svenska Dagbladet i kommentarsfältet, att plocka bort skitsnacket om mig på Flashback, där jag själv inte skriver tycks vara en äkta störd stalker - en klassisk lögnaktig Jämställdist och Sverigedemokrat.

Dessa vidriga anonyma vedervärdiga fega sektliknande anhang med smutskastande pack som hänger på nätet och gömmer sig bakom signaturer och masker, borde någon ta och spola bort med en högtrycksspruta för att rensa miljön.

Jämställdisterna som startade sin sekt för sex år sedan av Pär Ström och Pelle Billlings anhang med Tanja Bergkvist och Erik Wedin i faggorna samt övriga anonyma mansrättsaktivister, beskrivna ovan med försmak för pedofilvänliga preferenser och några manipulerade naiva kvinnor, som bidrar med förtal mot andra kvinnor som blir försörja utan egen försörjningsförmåga.

Varför tar inte ni ert pick och pack och drar vidare till Danmark, där era andra bundsförvanter såsom Ingrid Carlqvist numera håller till och hatar muslimer och feminister, så kan ni lämna andra hårt arbetande hederliga människor i fred med er genomfalska manipulativa bärsärkagång på nätet.

Gör samhället en tjänst och lägg ner er smutsiga politiska verksamhet!


3 kommentarer:

  1. Olle 46 år från Skåne, jämställdist ovan med bloggen Bashflak som är aktivt anonymt språkrör på den suspekta organisationen "A Voice For Men" sprider mer förtal om mig via Twitter och påstår att jag ska ha blivit polisanmäld flera gånger för jag "näthatat". Det är lögn!

    Sedan länkar han till CattasBubbla en av deras hantlangare som sprider mer förtal, som lagt upp ett ytterligare förtalsfullt inlägg på sin blogg, där hon ovetandes ger bekräftelse kring sin lögnaktiga natur.

    Det Catrine Fahlgren skriver om mig på sin blogg är lögner!

    SvaraRadera
  2. Det är sorgligt att dessa Jämställdistmän som lobbar för jämställdhet inte har mer styrka än att bygga upp sin rättsorganisation med bättre folk än bland annat kvinnor i 50-års åldern som arbetar som undersköterskor och förtalar folk på nätet, vilket i sig är oerhört skrämmande. Dessutom ett skattefinansierat arbete.

    En annan författare som utsatts för jämställdisten Catrine Fahlgren är:

    Ann-Helena Rudberg

    http://annhelenarudberg2.blogspot.se/2014/12/cathrine-fahlgren-i-lycksele.html

    Ännu en annan kvinna som utsatts för Catrine Fahlgrens lögner är författaren Anneli Babitz:

    http://cattasbubbla.se/2012/09/27/annelie-babitz-ges-utrymme-att-ljuga-i-gp/

    http://cattasbubbla.se/2012/08/06/annelie-babitz-kor-med-hot-och-harskarteknik/
    http://www.journalisten.se/debatt/babitz-kastar-sten-i-glashus


    Jämställdistgruppen är duktiga på att skylla över sina egna drev och förtalskampanjer för att mörka sina egna brottsliga handlingar och till sin hjälp har de lydiga hjälpredor på nätet i likhet med Catrine Fahlgren.

    Att de sedan finns folk hos dem som sysslat med dataintrång, grovt förtal och grova trakasserier under flera år och sedan får de till att jag ska ha näthatat är väldigt intressant.



    Att en 46-årig man"Olle" med bloggen Bashflak inte har mer styrka än han kan sitta anonymt och twittra och sprida förtal är ynkligt, dock ger det en förklaring till varför dessa män behöver en "mans- organisation." Olle på bloggen Bashflak twittrar och länkar till Cattans bubbla.

    Det är så här Jämställdisterna arbetar.

    SvaraRadera
  3. http://www.journalisten.se/debatt/babitz-kastar-sten-i-glashus

    SvaraRadera